قیمت سردخانه زیر صفر

اوپراتور مرطوب نوعی است که در تمام سطوح انتقال حراغرت مبرد به صورت مایع وجود دارد در صورتی که در اواپراتور نوع خشک قسمتی اعظم سطح حرارتی با بخار مبرد در تماس می باشد.

فن سردخانه سه فاز

سردخانه ها اتاقک هایی بسته با دمای پایین هستند که در کارخانه جات، کشتارگاه ها، بیمارستان ها و آشپزخانه های بزرگ برای نگهداری مواد مختلف و جلوگیری از فساد آنها ساخته می شوند.

قیمت فن سردخانه ای

Th is was g​enerated by GSA Content G᠎en er​ator  Demover​si on​!

فن سردخانه خارجی

سردخانه هایی هستند که به صورت اتاقک ساخته شده این نوع سردخانه ها را می توان با وسائل نقلیه نظیر کامیون ، وانت ، تریلی و غیره جابه جا کرد سیستم عملکرد این سردخانه ها با سردخانه های ثابت متفاوت است و در آن ها عمدتا از گاز فریون استفاده می شود.

چلم و سردخانه را

در سیستم هایی که بیشتر از مبرد آمونیاک استفاده می کنند، از کندانسور تبخیری استفاده می شود. وظیفه این مخزن جدا کردن بخار از مایع مبرد بوده که مایع را به درون لوله های اواپراتور برگردانده و بخار را به طرف کمپرسور هدایت می کند.

فن سردخانه صنعتی

و کندانسور باید قادر باشد که حرارت اخذ شده در اوپراتور به اضافه حرارت تولیدی در کمپرسور را به خارج دستگاه هدایت کند.

فن سردخانه ای

این نوع اواپراتور که در شکل زیر نشان داده شده طوری است که شیر انبساط در بالای آن قرار گرفته و در سیستمهائی که با فریون ۱۲ و فریون ۲۲ کار می کنند بکار برده می شود و به روغن اجازه می دهد که به کمپرسور برگردد.

فروش فن سردخانه

کندانسورهای سردخانه ها معمولا به سه دسته هوا خنک یا هوایی، آب خنک یا آبی و تبخیر تقسیم می شوند.

قیمت فن سردخانه ای دمنده

۱ – تقسیم بندی دیگری نیز معمول است که بنام اوپراتور نوع خشک و اواپراتور نوع مرطوب خوانده می شود.

فن کندانسور سردخانه

تقسیم بندی اواپراتورها از راههای مختلفی امکان پذیر است. در نوعی که مبرد در پوسته قرار می گیرد سطح مایع چند اینچ از قسمت فوقانی پوسته پائین تر است و در نتیجه محل کافی برای مایع و بخار تفکیک شده وجود دارد در شکل زیر معمولا مایع مبرد از طریق شیر انبساط حرارتی وارد محفظه اواپراتور می گردد و با ادامه جریان در لوله ها شروع به تبخیر نموده و از این نظر آنها را جزء اواپراتورها خشک می نامند.

در این نوع اواپراتورها چون سطوح داخلی تبادل حرارت همیشه با مایع در تماس است راندمان خوبی نیست به انواع دیگر اواپراتورها خواهد داشت.

فن کویل سردخانه

مقاله کامل اواپراتور سردخانه و انواع آن را بخوانید. در این مقاله به معرفی انواع سردخانه های صنعتی پرداخته ایم.

مشخصات فنی سردخانه

یکی از ملزمات مراکز صنعتی هواکش صنعتی و تهویه مناسب است. بدنه در نظر گرفته شده برای تشکیل قسمت های کف، سقف و دیواره ها از نوع ساندویچ پانل است که ضخامت آن به اندازه ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر می باشد؛ این بدنه به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد و قبلاً نیز توضیح داده شد، و با در نظر گرفتن ضخامت بالای آن نهایت عایق بندی را برای تثبیت دما و شرایط داخل کابین به وجود آورده است. ᠎A rt ic᠎le h᠎as  been g enerat ed by GSA Con​te​nt Gener ator Demov er si on.

خواندن  لوله های غیر فلزی لوله PVC، لوله PE، لوله PE، لوله GRP، لوله ABS

اغلب تاسیسات سرمایشی از اجزایی نظیر کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، دمنده، فن و یا هواساز، ترموستات، فیلتر و وسیله انبساطی (مانند شیر اختناق) تشکیل میشوند.

اوپراتور یک مبدل حرارتی است که در آن حرارت از موادی که بایستی سرد شوند به بخار منتقل می گردد و بسته به نوع سیستم اواپراتور، حرارت ممکن است از هوا به آب و یا سایر مواد گرفته شود.

کندانسورهای هوایی معمولا از لوله های پرده دار ساخته می شوند تا بتوانند حرارت گاز را به هوای جریانی بیشتر منتقل نمایند.

لازم است بدانیم مرکبات در هنگام انبارش تنفس کرده و اتیلن و گازهای دیگری تولید می کنند و این اتیلن برای مرکباتی که بایستی طولانی مدت ذخیره شوند مناسب نیست زيرا فرایند تخریب میوه را تشدید میکند و باید به نحوی از سردخانه تخلیه شود.

گاهی اوقات از هوا و آب مشترکا برای خنک کردن استفاده می نمایند که در این صورت کندانسور تبخیری نامیده می شود.

در کندانسورها اگر به جای آب از هوا برای جذب کردن حرارت گاز مبرد استفاده شود کندانسور را هوایی می نامند.

گاز داغ مبرد که از کمپرسور خارج شده است از قسمت فوقانی پوسته وارد و در تمام پوسته پخش شده و در اثر جریان آب در داخل لوله ها و جذب حرارت، گاز مبرد به صورت مایع از قسمت تحتانی پوسته خارج می شود.

مراحل مختلف انتقال حرارت از گاز مبرد به آب داخل لوله به این ترتیب است که اول حرارت از گاز مبرد ؟

وجود این مخازن بین مراحل مختلف تراکم ضروری است. سردخانههایی که برای نگهداری میوههای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند باید دمایی کمتر از منفی 12 درجه سانتیگراد داشته باشند البته میزان دما و رطوبت هوای سردخانه اراک بستگی به نوع میوهای که در آن نگهداری میشود نیز دارد زیرا شرایط نگهداری تمام میوهها یکسان نیست.

اهمیت وجود این تأسیسات به گونه ای شد که میزان رشد فنآوری یک کشور به وجود سیستم های انجماد و سردخانه ها بستگی داشت و بر اساس آن تعیین می شد.

برای این کار نظافت ، کالیبراسیون ، روانکاری و تعویض جزئی قطعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به شما گفتیم که برای حل مشکل و یا تعمیر و تعویض قطعات نیاز به یک تکنسین و یک کمپانی مطمئن خواهید داشت.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر ترس است که شما را احاطه کرده است و اینکه توان مبارزه با این ترس را ندارید و ناخوداگاهتان آن را در رویا به تصویر میکشد تا فرد روانش ارام شود و اینکه این ترس اول از همه ترس از مرگ هست.

با سلام خوابی خیر است و در اول باید عرض کنم که انشالله روحشان قرین رحمت الهی باشند اما راجع به تعبیر ان باید بدانید که ممکن است به این شکل تعبیر گردد که همسر شما در این دنیا دینی به گردن داشته اند و همین سبب کسالت ایشان شده است اما از طرف پدرتان شفاعت خواهد شد و جایگاهی ابدی و نیکو خواهند داشت انشالله.

خواندن  چه کسانی نباید لیزر درمانی کنند؟

ضریب فیلم برای آب (nf) را می توان با استفاده از رابطه NUSSEV در جریانات اجباری به دست آورد. ولی در حال حاضر بیشتر لوله های سرد از نوع وزش اجباری همراه با یک فن ساخته می شوند.

۱ – از نظر جریانی سیال در اوپراتور که ممکن است به صورت اجباری به وسیله پمپ یا پنکه بوده و یا ممکن است با جریان طبیعی صورت گیرد.

کویل انبساط مستقیم جدا از اواپراتور نبوده بلکه اواپراتوری است از نوع خشک که با جابجایی طبیعی یا اجباری هوا را مستقیما خنک می کنند.

کندانسورهای نوع پوسته و کویل نیز شبیه نوع اول بوده منتها به جای لوله های مستقیم لوله مارپیچی به شکل کویل در داخل پوسته قرار دارد.

در این نوع از سرد کن ها ممکن است مبرد در داخل پوسته و سیال سرد شونده در داخل لوله های و یا بر عکس مبرد در داخل لوله ها و سیال سرد شونده در داخل پوسته جریان داشته باشند.

همچنین وظیفه مخزن جدا کن تجزیه بخار و مایع مبرد به هنگام خروج از شیر شناور می باشد. حرارت خارج و فشار کم داخلی باعث می شود که مایع مبرد در مسیر خود شروع به بخار شدن نموده و مخلوطی از مایع و بخار به طرف محفظه شیر شناور (جدا کن) جریان یابد.

ترمومتر ها ابزارآلاتی هستند که جهت اندازه گیری دما و برخی مواقع به همراه سایر تجهیزات جهت کنترل دما مورد استفاده قرار می گیرند.

مورد بعدی نوع تابلو برق سردخانه میباشد خب برای تجهیزات تابلو برق سردخانه می توانیم از محصولات برندهای معروف زیمنس، اشنایدر، هیوندای استفاده کنیم که بسته به نوع برند و کیفیت قیمت متغیر خواهد بود.

مقدار ضریب هدایت حرارتی برای فیلم بخار تقطیر شده (no) در خارج لوله های افقی و استوانه ای شکل که به وسیله Nusselt به دست آمده به صورت فرمول تحلیلی زیر بیان می شود.

ولی همیشه یک لایه رسوب در داخل لوله به وجود می آید که می توان فرمول های زیر را جایگزین فرمول های یاد شده قبلی کرد.

باید اشاره کرد که بدون اجزای قسمت داینامیک سردخانهها، این سازهها هیچ کاربردی ندارند. در این نوع سردخانهها، باید از اتاقهای سرد مطابق با تولید و نوع مواد و تهیه سرشیر، خامه، ماست و غیره در نظر گرفته شود.

تا چند سال پیش کندانسورها هوایی در دستگاههای با قدرت کمتر تا حدود ۲ اسب بخار استفاده می شود ولی با به کار بردن کندانسورهای هوایی که به طور سری ساخته می شوند می توان تا قدرتهای حدود ۱۰۰ اسب بخار نیز از این نوع کندانسورها استفاده کرد.

خامه پاستوریزه را باید در گستره دمایی 12-8 درجه سلسیوس سرد کرده، سپس برای رساندن آن برای کره گیری، کمینه 24 ساعت در دمای 6 درجه سلسیوس میگذارند بماند و خامه پاستوریزه بسته بندی شده را میتوان در دمای 5 درجه سلسیوس به مدت 7 روز نگهداری کرد.

خواندن  قیمت سئو یک سایت چقدر است؟

در رابطه فوق درجه حرارت انتخابی آب برای تعیین مقادیر هدایت حرارتی، چگالی، ویسکوزیته و حرارت مخصوص آب، عبارتست از میانگین درجه حرارت سطح و آب جریانی در لوله.

برای ایجاد یک تن تبرید مقدار حرارت دفع شده در کندانسور مقدار ثابتی نبوده و به درجه حرارت تقطیر در کندانسور بستگی دارد.

دو عضو اصلی از یک سیستم تبرید کمپرسور و کندانسورها می باشد و سومین عضو مهم اوپراتور (تبخیر کننده) می باشد.

اکثر کندانسورهائی که با مبرد فریون ۱۲ و ۲۲ کار می کنند دارای لوله های پره دار هستند. از معایب آنها می توان کم بودن ضریب هدایت حرارتی و در نتیجه زیاد بودن سطح تبادل حرارتی را نام برد که در مقایسه با کویلهای سرد با جریان اجباری، دارای لوله های زیاد و در نتیجه مخارج بیشتر خواهد بود.

مقدار تئوری حرارت دفع شده در کندانسور با استفاده از دیاگرام فشار انتالپی از مبرد مصرفی و اطلاع از درجات حرارت تقطیر و با تبخیر ترسیم سیکل تبرید به آسانی به دست می آید.

و این نوع کندانسورها در سیستمهای تبرید با ظرفیت زیاد که با آمونیاک عمل می کند کاربرد دارند. پس در صورتی که بخواهیم V را افزایش دهیم می توان نسبت A0/Ai را با پره دار کردن سطح خارجی لوله افزایش داد.

پس از اینکه مابع مبرد به طرف مخزن ذخیره رانده، شد حرارت ژنراتور را قطع می کنند. معمولا کندانسورهای حامل آمونیاک بدون پره ساخته می شوند مگر اینکه ضریب تقطیر آمونیاک خیلی زیاد باشد.

به همین جهت در کندانسورهای آمونیاکی ضریب سمت آب کنترل شده و افزایش نسبت A0/Ai اثر ناچیزی در مقدار V خواهد داشت.

به طور متوسط ضریب تقطیر آمونیاک برابر BUT/FT2.hr.of 1500 است که معادل رقم و ۳۰۰ برابر فریون ۱۲ می باشد.

3. آرایش لوله: آرایش لوله به دو نوع مربعی و مثلثی می باشد . به این صورت که این دو ماده از لولههای مجاور هم عبور کرده و حداکثر میزان سرمایش را تولید میکنند.

به طور کلی میزان بازدهی سیستم سرمایشی بیش تر از هر چیزی به نوع کندانسور، نوع کمپرسور و مدل اواپراتور وابسته است؛ به همین دلیل در انتخاب این قطعات باید نهایت دقت و توجه را داشته باشیم.

موتور فن های سری FTP از (نوع فن با روتور بیرونی) بوده، که این موتورها دارای خصوصیاتی از قبیل راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب راحت هستند.

با وجود اینکه لوله های کندانسور در موقع نصب در دستگاه تمیز هستند و با وجود اینکه سعی می شود آب جریانی در داخل لوله ها تمیز و تا حدودی بدون اصلاح معدنی باشند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فن سردخانه صنعتی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (8)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *