کاربرد فن کندانسور صنعتی

همچنین آر134ای هیچ گونه واکنشی نسبت به لایه ازن ندارد، اما مانند نسل های گذشته خود درصورت آزاد شدن در هوا باعث گرمایش زمین می شود که البته میزان آن بسیار کمتر از گذشتگان خود است.

کندانسور فن کویل

در صورتیکه برند یخچال شما دوو است در صفحه تعمیر ساید بای ساید دوو درخواست تعمیر یخچال خود را ثبت تا کارشناسان نیوسرویس نسبت به بررسی یخچال شما هماهنگیهای لازم را با شما انجام دهند.

خرید فن کندانسور

این نوع رله مورد استفاده در چیلر از بوبین و کنتاکت های دو حالته (SPDT) تشکیل شده که جهت استفاده در مدارهای فرمان با ارجحیت وجود دو حالت برای هر کنتاکت (SPDT) نسبت به کنتاکتور فرمان می باشد.

این وسیله بر روی کنتاکتور نصب می گردد و در صورت کافی نبودن کنتاکتهای فرمان موجود روی کنتاکتور، به منظور افزایش تعداد کنتاکتها بر حسب مدار فرمان طراحی شده و استفاده می گردد.

کنترل کننده هایی نظیر ترموستات که دارای اتصالات الکتریکی هستند باید مجهز به وسیله ای برای باز و بسته شدن سریع پلاتین تا از قوس الکتریکی که باعث سوختن و به هم جوش شدن پلاتین میشود جلوگیری شود.

این در حالی است که در مورد کولر گازی، بسته به توان کولر، این فضا می تواند شامل یک اتاق، یک خانه، یا محلی با وسعت ده ها متر باشد و این مورد در زمان نصب کولر گازی باید مورد توجه قرار بگیرد.

به هر دلیلی به طور مثال اگر ترموستات خراب باشد یا کالیبره نباشد و … تعویض کردن کمپرسور گرینه مناسبی است زیرا وقتی کمپرسور را تعویض مینمائید دیگر استرس این را نخواهید داشت که نکند بعد از گذشت 2-3 روز باز مشکل پیدا کرده و خراب شود.

طراحی کندانسور

هر دو رنج قابل تنظیم بوده و میتوان ترموستات را برای هر نوع دمای وصل و قطع مورد نظر تنظیم کرد.

بهترین وضعیت برای چیلرهای بالای صفر ورودی ۱۲ درجه سیلسیوس و خروجی ۷ درجه سیلسیوس می باشد و در دمای ۴ درجه سیلسیوس آب شروع به افزایش حجم می کند، دمای آنتی فریز روی عدد ۵ درجه ی سیلسیوس تنظیم می شود.

فن کندانسور یخچال سامسونگ

این کنترلر دارای دکمه Reset است که در صورت قطع کردن مدار، با رفع مشکل به وجود آمده با فشردن این دکمه دستگاه چیلر شروع به کار خواهد کرد.

در صورتی که جریان برق مصرفی بیشتر از میزان تنظیم شده روی بی متال باشد، دو فلز غیر همنام شروع به گرم شدن می کنند و در نتیجه طول آنها افزایش می یابد، با توجه به اینکه افزایش طول آنها یکسان نمی باشد باعث قطع جریان برق می شود.

فن کندانسور یخچال فریزر الکترواستیل

این قطعه از دو فلز غیرهمنام به هم چسبیده تشکیل شده است و جریان برق مصرفی کمپرسور یا هر مصرف کنندهی دیگر از روی آن عبور می کند.  Th is w᠎as g​ener᠎ated by GSA​ Con tent Ge ne rator DE​MO.

در این شرایط ترموستات با یک بوبین کوچک دارای جریان کم سری نصب میشود و از طریق ولتاژ خط قدرت را کنترل میکند.

این کنترل کننده دارای حباب حساسی است که در زیر اواپراتورهای چیلر آبی در قسمت خروج نصب میگردد و وظیفه ی جلوگیری از یخ زدن آب در اواپراتور است.

خواندن  طراحی نمای ساختمان اداری، مسکونی و ویلایی

قیمت فن کندانسور

ترموستات های کانالی اصولاً بالب دار هستند و این بالب در داخل محلی که قرار است دمای آن کنترل گردد، نصب می شود.

فن کندانسور یخچال بکو

دوو الکترونیک (Daewoo Electronics) یک شرکت کرهای سازنده لوازم الکترونیکی است. در صورتی که آبریز یا یخساز ساید دوو درست عمل نکنند نیاز به تعویض شیربرقی یخچال دوو میباشد.

2- کندانسور پاکتی یا مکعبی یا حجمی که در کنار کمپرسور و یا زیر یخچال تعبیه شده است و حتما این نوع کندانسور باید توسط یک فن خنک شود و گرمای اطراف و درون کندانسور را مکش کرده و به سمت کمپرسور هدایت میکند.

عکس مربوطه برای یخچال فریزر اسنوا مدل 810 می باشد. تایمر وسیلهای است که برق ورودی خود را می تواند به دو ترمینال یکی بعد از دیگری در زمان معینی برساند؛ یعنی وقتی روی زمان مشخص تنظیم شود، پس از سپری شدن این زمان، کنتاکت وصل تایمر قطع و کنتاکت قطع آن وصل می شود.

کنترل برق سه فاز دستگاه چیلر و قطع کلی مدار کنترل، در صورت بروز هرگونه کاهش یا افزایش بیش از حد استاندارد ولتاژ، دو فازی شدن جریان برق و تغییر توالی فاز بر عهده این کنترل کننده می باشد.

فن کندانسور ساید ال جی

بیمتال صرفا وظیفه کنترل اضافهی جریان را دارد ولی کلید حرارتی هم اضافه جریان و هم اتصال کوتاه را کنترل می کند.

تقویت فن کندانسور پراید

در استفاده از PLC با برنامه ریزی صحیح میتوان تعداد کنترلرها را به حداقل رساند که این خود میزان و دفعات خرابی را کاهش می دهد.

اگر فن یخچال شما با صدای بلندی کار میکند یا به خوبی هوای خنک را در یخچال و موتور آن پخش نمیکند، احتمالا دچار نقص شده است.

در دستگاه چیلر فرمان به بوبین کنتاکتور داده می شود و در زمان لازم برق مدار چیلر را قطع و یا وصل می گردد.

قیمت کندانسور فن دار

یکی دیگر از قطعات تابلو برق چیلر بیمتال است. مزیت این سوئیچ این است که در زمان قطع برق کلی، برق کمپرسور چیلر قطع می گردد و هنگام وصل شدن مجدد برق، کمپرسور چیلر دیگر روشن نمی شود بلکه باید مجدداً توسط اپراتور راهاندازی گردد.

محل قرار گرفتن فیوز همیشه در ابتدای ورود برق به چیلر میباشد تا با اتصال کوتاه کردن (Short Circuit) در هر نقطه چیلر توسط فیوز جریان برق قطع گردد.

با بسته شدن پلاتین ترموستات یک جریان کم از پلاتین ترموستات عبور کرده و بوبین کوچک را تحریک میکند. بدیهی است با افزایش دما و انبساط فانوسک بر اثر افزایش حجم گاز کلید ترموستات مجددا ً به حالت بسته در آمده و سرماسازی کولر مجدﹰا فن کندانسور سه فاز آغاز خواهد شد.

هنگامی که سرمایش یخچال دچار ایراد شود یعنی با افزایش کارکرد کمپرسور یخچال، باز هم دما به حد انتظار نمی رسد در این صورت این کد خطا ظاهر می شود.

و لوله ها مشکی رنگ پشت یخچال که کندانسور نام دارد. دقت و حساسیت PLC بسیار بالاتر از کنترلرهای الکترومکانیکی بوده و در دستگاههایی که نیاز به دقت بالا هست، الزاماً از PLC استفاده می شود.

خواندن  لیست قیمت دستگاه برش لیزری Cnc ACCURL

فن کندانسور فریزر الکترواستیل

به عبارتی عمده کنترلرهای مذبور بهراحتی جامپر می شود حتی اگر منطقی نداشته باشد، در صورتیکه در کنترلر با PLC این امر به راحتی صورت نمی پذیرد و بحث اعمال سلیقه اپراتورها در این روش حذف می گردد.

تعمیر فن کندانسور

در کنترلرهای الکترومکانیکی به علت راحتی تنظیم امکان تغییر توسط کاربر وجود دارد. در دستگاه چیلر همواره امکان یخ زدن اواپراتور وجود دارد برای کنترل این مسئله از کنترلر آنتی فریز استفاده می شود.

قیمت فن کندانسور یخچال ویترینی

امکان نسب نمایشگر برای PLC موجود بوده و میتوان درصورت نیاز نمایشگر را به فاصله دورتری از دستگاه قرار داد و پارامترهای مقتضی (از قیبل دما، فشار و …) را رویت نمود؛ بنابراین در این روش نیاز کمتر به حضور و بازدید اپراتور می باشد.

تست فن کندانسور کولر گازی

با در نظر گرفتن قطعه مرتبط با هر کد خطا میتوانید به آسانی علت کد خطا را پیدا نموده و با تعمیر یا جایگزین کردن قطعه کد خطاء را پاک نمایید.

ترموستاتها از طریق حس کردن دمای محفظه یا محصول به سیستم تبرید چیلر فرمان ادامهی کار یا خاموش شدن می دهند.

از این وسیله جهت وصل و قطع برق و فرمان دادن به موقع در دستگاه چیلر استفاده می گردد. این سوئیچ جهت قطع و وصل برق کمپرسور در چیلر استفاده می شود.

قیمت فن کندانسور چیلر

۴. فن کولر هوا را در این کانال به جریان می اندازد و هوای سرد وارد اتاق خودرو می شود.

ترموستات های خط ولتاژ به صورت سری با موتور کمپرسور بسته شده و قادرند تمام جریان عبوری از کمپرسور را تحمل کنند.

کنترل کننده ها معمولاً به مکانیزم ضامن دار به عنوان وسیله ای برای باز و بسته شدن سریع اتصالات مجهز هستند.

در دستگاه چیلر این وسیله عامل کنترل کننده دمای آب ورودی به اواپراتور می باشد. در صورتی که دمای آب برگشتی از مصرف کننده ها (مانند فن کویل ها، هواسازها و…) بالاتر از حد تنظیمی روی ترموستات باشد، اجازه کار به کمپرسورها داده می شود و اگر آب برگشتی به اندازه کافی خنک باشد، دستور توقف عملکرد کمپرسور یا کمپرسورهای چیلر صادر می گردد.

قیمت فن کندانسور سردخانه

در این نوع ترموستات ها مجموع عضو حس کننده و پلاتین داخل کاور ترموستات می باشد. کنتاکتور تشکیل شده است از بوبین و دو هسته آهنی که یکی از این هستهها در زمان تحریک شدن بوبین بصورت آهنربا در میآید و دیگری متحرک می باشد که پلاتین کنتاکت اصلی به آن وصل گردیده است و کنتاکتهای فرعی که از طریق اهرم به هسته متحرک وصل می شوند.

کولرگازی پرتابل از یک یونیت قابل حمل تشکیل شده است که تمامی قطعات یک سیکل برودتی را درخود جای داده و از ظرفیت ۱۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می شود .

فیوز فن کندانسور پراید

محور پیچ گوشتی را در ترمینال مثبت قرار دهید. همچنین وجود ۳ طبقه درون یخچال و ۳ طبقه و دو بطری گیر قابل انعطاف داخل درب و ۲ کشوی یخچال و ۸ کشوی فریزر فضای بسیار بزرگی را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار کاربر قرار میدهد.

فن کندانسور هوایی

این روش نصب در سیستم های کوچک نظیر یخچال های خانگی به کار برده میشود. ترموستات های کانالی داخل موتورخانه ها و بروی دستگاه ها نصب می گردد؛ بنابراین لازم است از جنس مقاوم و فلزی ساخته شده باشد.

خواندن  تابلو فرش ماشینی در بالاترین کیفیت

فن کندانسور ساینا

هر صدایی از قسمت موتور یخچال مربوط به کمپرسور نمیشود و ممکن است علتهای دیگر داشته باشد. مسدود شدن دریچهی فن توسط برفک: که ممکن است یخ زدا خراب شده باشد و ممکن است فریزر سرد به نظر رسد، ولی قسمت غذاها گرم باشند.

ایرکندیشن چیست

یکی از اصلیترین و مهمترین نشانه خراب فن، روشن نشدن کولر گازی شما است. نکته: اگر یخچال به آب وصل شده باشد، این صدا طبیعی است اما اگر یخچال به آب متصل نیست یخ ساز دستگاه را باید خاموش کنید.

برای اینکه به دلیل اصلی خنک نکردن یخچال پی ببرید، باید یخچال را بررسی و عیب یابی کنید. برفک در اصل در اثر مرطوب بودن هوای داخل یخچال ایجاد می شود.

فن کندانسور یخچال ویترینی

آیا بستنی در فریزر خیلی نرم به نظر می رسد یا نوشیدنی های یخچال شما به اندازه کافی سرد نیستند؟

نمونه کاربرد آن قابلیت تعویض اولویت کارکرد کمپرسورهای اصلی و یا فرعی هر مدار چیلر با مدار دیگر، توسط یک کلید بر روی تابلو برق دستگاه و عملکرد رله مربوطه در داخل دستگاه می باشد که باعث افزایش عمر مفید کمپرسورها می گردد.

برق بعد از ورود به دستگاه چیلر و گذر از کلید اصلی (main switch) وارد PLC میشود. دستگاه ابتکاری دیجیکنترل با کاهش دور موتورفن خازن دائم سبب میشود فن به آرامی کار کند و علاوه بر کاهش شدید یا حذف صدای مزاحم دستگاه، مصرف انرژی را کاهش میدهد.

در دستگاه چیلر به تعداد هر دستگاه کمپرسور و هر آنلودر یک مرحله ترموستات لحاظ می گردد. بیمتال بر اساس آمپر درجهبندی می شود که دارای یک محدوده میباشد که میتوان با چرخش عقربه بیمتال را روی آمپر مورد نظر تنظیمکرد.

فن کندانسور یخچال اسنوا 810

2) کندانسینگ تخت: بعلت نوع عملکرد خاص اینگونه کندانسور بخار نیروگاهی، معمولا در صنعت خنک سازی سیالات بیشتر کارایی دارد و دارای محبوبیت بالاتری می باشد.

بخار را باید پس از این که بخار کار خود را روی پره های توربین انجام داد و حداکثر انرژی اش را به پره های توربین منتقل کرد ، آن را به آب تبدیل کرد و سپس به وسیله پمپ به طرف دیگ بخار فرستاد .

فن کندانسور کولر گازی

این وسیله ضامن اجرای دستورات بوده و کنترل قطعات اصلی سیکل تبرید را بر عهده دارد. کمپرسورها در هنگام راهاندازی احتیاج به گشتاور و آمپر بیشتری دارند، از این لحاظ ابتدا کمپرسور به وسیله تایمر به صورت ستاره راه اندازی میشود و بعد از چند ثانیه به حالت مثلث در میآید.

تجهیزات چیلر تراکمی بر اساس نوع کمپرسور نامگذاری می شود. در نتیجه کندانسور باید بیشتر کار کند تا فضا را خنک نگه دارد و در نتیجه فن نیز مدام کار می کند.

فن کندانسور سامسونگ

اگر در تابلو برق کلید استاپ و استارت داریم باید از رلهی شیشهای استفاده کنیم. در طراحی مدار برق چیلر هم میتوان از کلید حرارتی استفاده کرد و هم میتوان یک بیمتال و یک کلید مینیاتوری در نظر گرفت.

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (8)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *