یک چشم را انتخاب کنید و اسرار پنهان خود را بشناسید

تست روانشناسی تصویری جدید, تست روانشناسی چشم, تست روانشناسی چشمی

با تست روانشناسی چشمی می توان به برخی از ویژگی های خودمان آگاهی پیدا کنیم

 

تست روانشناسی : چشمی که انتخاب می کنید نشان می دهد که واقعا چه آدمی هستید!

بسیاری از ما حتی ویژگی های اولیه شخصیت خودمان را هم نمی دانیم، با پرس جو از دوستان و اطرافیان می توان به برخی از ویژگی های خودمان آگاهی پیدا کنیم، اما با وجود برخی از تست های روانشناسی کار ما بسیار آسان تر شده است که ما با انجام دادن آنها می توانیم برخی از ویژگی های اولیه خود را بدانیم.به همین دلیل ما این تست شخصیت را در اختیار شما می گذاریم تا بفهمیم شما چه نوع فردی هستید با چه ویژگی های شخصیتی؟

چشم شماره 1

 شما مهربان و فهمیده هستید و از همه در قلب خود استقبال خواهید کرد. با این حال، سعی می کنید از نگرانی ها و ناامنی های خود دوری کنید. شما سعی می کنید در کنار مردم باشید حتی اگر از نظر روانی حالتان خوب نباشید. شما در کمک به دیگران بسیار خوب هستید.

 

چشم شماره 2

شما وظیفه شناس هستید. شما خود را منصف می دانید و دوست دارید کار درست را انجام دهید و این یکی از اصول اولیه زندگی شماست و سعی می کنید از آن پیروی کنید. شما تاثیر اولیه بسیار خوبی بر جای می گذارید و تصویر ایده آلی از خود در ذهن دارید و سعی می کنید از آن حمایت کنید. شما بی عدالتی را دوست ندارید.

 

چشم شماره 3

شما در گذشته خود گرفتار شده اید و به آن بسیار فکر می کنید. شما گذشته بسیار ناخوشایندی داشته اید و هنوز هم بر شما تاثیر می گذارد. شما احساس می کنید زندگی شما یک شوخی بیمار گونه است، با این حال، شما بسیار قوی هستید و همیشه سعی می کنید تا جایی که می توانید آرامش خود را حفظ کنید.

شما افکار تاریک خود را با اطرافیانتان در میان نمی گذارید و یاد گرفته اید که به تنهایی با مشکلات روبرو شوید.

 

چشم شماره 4

شما فلسفه و تحلیل و بررسی مسائل را دوست دارید. شما واقعا می خواهید دنیای اطراف خود را درک کنید. شما زیاد فکر می کنید و عمیق تحلیل می کنید، بنابراین شما می توانید معانی عمیق تر را بهتر درک کنید. شما به راحتی در افکار خود گم می شوید و این موضوع شما را سردرگم می کند. همیشه نمی توانید درست را از نادرست تشخیص دهید. با این حال شما بسیار اعتماد به نفس دارید و زندگی را به عنوان یک پازل  بزرگ و پیچیده می بینید.

 

چشم شماره 5

شما مرموز هستید و حتی خودتان متوجه این موضوع نبوده اید. تنها چیزی که مطمئن هستید این است که به زبان آوردن مسائل را دوست ندارید. شما به ندرت با دیگران درمورد خود صحبت می کنید. شما تماشاگر هستید، دوست دارید قبل از به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود واکنش ها را ببینید، مشاهده کنید و به صحبت های دیگران گوش دهید. شما فقط زمانی چیزی می گویید که کاملا مطمئن باشید.

 

چشم شماره 6

شما با احساس و مهربان هستید، شما دوست دارید همه ی چیز های اطراف را مشاهده کنید. شما احساس می کنید می توانید افراد و موقعیت ها را پیش بینی کنید. به راحتی گریه می کنید زیرا احساسات شما معمولا بسیار قوی هستند. از نشان دادن نقاط ضعف خود نمی ترسید زیرا احساس می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید. شما موقعیت ها را به خوبی درک می کنید و اغلب جزو اولین کسانی هستید که می دانید چه اتفاقی در راه است.

 

چشم شماره 7

شما پر جنب و جوش، پر از انرژی و اشتیاق هستید. شما نفوذ و قدرت زیادی دارید و مردم معمولا شما را تحسین می کنند. شما  می توانید با تمام وجود چیزی را دوست داشته باشید و همچنین می توانید از آن متنفر باشید. هیچ ناممکنی برای شما وجود ندارد. اعماق وجود شما بسیار استرس دارد اگرچه دوست ندارید خود را اینگونه نشان دهید.

 

چشم شماره 8

شما فردی غیر عادی هستید شما علایق و سرگرمی های عجیبی دارید. کلمه ای که شما را کاملا توصیف می کند بی نظیر است. خیلی ها فکر می کنند شما عجیب و غریب هستید اما اصلا اهمیتی نمی دهید. شما قوانین را رعایت نمی کنید و به وضعیت موجود احترام نمی گذارید.

 

هرکاری را به روش خود انجام می دهید زیرا به غریزه خود بسیار اعتماد دارید، شما چیزی را پنهان نمی کنید زیرا احساس می کنید چیزی برای پنهان کردن ندارید و کسانی که شما را قضاوت می کنند را نادیده می گیرید. شما سعی می کنید الگوی خوبی باشید و به دیگران کمک کنید تا رویای خود را دنبال کنند.

 

چشم شماره 9

شما سرشار از انرژی، قلب و از نظر احساسی منعطف هستید. شما از نوع رهبر کلاسیک هستید. پر شور و خوش رفتار هستید. شما همیشه در کنار کسانی هستید که به شما نیاز دارند، می دانید هدفتان چیست و از دنیا چه می خواهید و همیشه به دنبال هدف خود هستید. شما اغلب در مورد احساسات خود صحبت می کنید زیرا فکر می کنید در غیر این صورت بیشتر آسیب خواهید دید. شما سعی می کنید خوبی های مردم و اطرافیانتان را ببینید و به آن ها بگویید.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته 

 

خواندن  تست شخصیت: چه چیزی می بینید چهره از روبرو یا نیم رخ

مطلب پیشنهادی

نور واقعی درون خود را کشف کنید!(تست روانشناسی)

مجموعه: تست روانشناسی تست روانشناسی شخصیت   از طریق این تست روانشناسی، نور واقعی درونتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *